måndag 26 september 2011

Är lite seg ja vet...

Sorry för att jag är sämst på att göra inlägg men har typ inte haft tid i helgen..
Men har haft en underbart skit kul helg med massa folk!! måste verkligen göras om!!!!

Hade SO prov idag det gick ju sådär hehe hade inte pluggat elr jo lite men det var i fredags (a
men hoppas att det gick bra.
Har vart lite halv seg dag idag också faktiskt lite smått depp har alla vart tror jag och trötta hehe fast jag var lite hyper där ett tag också tills dom sa att ja skulle hoppa ut genom fönstret -.-
aja det var kul ;)
Fick skolfotona idag.. inget jag vill prata om söger jag bara hahah på klass fotot kollar jag bort -.- smart Tone smart ;)
Är ledig ons-torsdag :D fast har utvecklingssamtal onsadag tror ja.... inte jätte pepp vill jag lova men det går nog bra!




Låt aldrig nån få dej att sluta le
För ditt leende är speciellt och det gör mej hel






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar