tisdag 15 november 2011

Vänner är änglar!

Okej tänkte smöra lite här haha nej men ni fattar okej?! :)




Emma!
Haha du har väntat på den här texten ett antal veckor nu och.... här kommer den;)

Kommer aldrig glömma i 7:an alla var lite blyga och visste inte riktigt va man skulle säga elr vad man skulle göra men det tog fan inte lång tid tills de klicka mellan oss, jag kände det redan då att det skulle bli nått jävligt bra av det här! och nu lixom vad har hänt jo du är en av mina närmaste och jag älskar dej, ja jag älskar dej verkligen du är underbar kära du! Visst vi har bråkat några ggr men shit the same inget annat har ju hänt hahah så de spelar ingen roll hur mkt vi än bråkar för nära vänner kommer vi alltid va! 
Att bara ligga i gräset ja va fan som helst och lyssna på musik det är fan roande när man är med dej!
alla gånger jag mått dåligt har du funnits där för mej och hjälpt mej! kommer aldrig kunna tacka dej så mycket för det!
bby du är guld värd! JAG FUCKING ÄLSAKR DEJ !!!! <3<3<3


aa de va ju typ de ;) å när ja ändå håller på så....

Elvira!

Gud vad tiden går fort! runt 5-6 år kan du fatta 5-6 år det är helt sjuuuukt mycket och vi håller ihop genom vått och torrt! INGET absolut INGET kan skilja oss åt! från att hata varandra till att va bättre än bästa vänner det är sjukt!
Så lika men endå så olika..!
så jävla underbart haha fan Elvira ja älskar DEJ :)
alla gånger jag bara velat lägga mej ner och dö har du funnits där för mej och hjälpt mej att ställa mej upp och le igen! jag har gråtit i dina armar flera gånger och du har fått mej att le att le och älska livet på 2 sek! 
att bara få va med dej å va helt jäääävla random är så underbart alla filmer vi gjort och garvat åt, alla gånger vi knäppt massa random kort, alla gånger vi bara kollat på varandra och skrattat så vi hållt på åå kissa ner oss, alla gånger vi gått ut mitt i vägen och bara dansa helt galet det är så jävla underbart för sånt kan ja inte göra med andra!
haha kommer aldrig glömma alla gånger vi vart ute på vintern och glidit på isen och halkat och legat där åå bara skratta!!
HAHA tack Elvira för allt du hjälpt mej med det finns inte ord hur tacksam jag är! om inte du hjälpt mej skulle mitt liv inte va såhär jävla underbart som det är nu! tack bby JAG ÄLSKAR DEJ TILL DÖDEN SKILJER OSS ÅT OCH LÄNGRE<3<3<3



en gammal bild ni vet hahah puss på er!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar