fredag 23 december 2011

Hello babes :)

Idag har jag vart hos min mormor och morfar och firat lite jul med mamma, moster, kusinerna och mormor och morfar:) det var mys :)sen var jag och mamma på kuppan (kupolen ni som inte visste) och köpte uggs till mej :) fett glad sen köpte mamma en till julklapp till mej som jag får imorgon på riktiga julafton :) ska ju hem till pappa och fira jul med alla där då :) hoppas på att det blir najs men vet ju aldrig hahh :) aa men som jag sa förut så börjar jag bli sjuk :( har grymt ont i halsen kan knappt äta för det gör så ont :/ men men jag lever ju hahahahahhaha :) det kommer föresten lite bilder sen efter jul på allt jag fått hihi orkar lixom inte skriva nu ^^ men nu ska jag typ dricka te och chilla se sova hahah är fett trött :) puss hejj ha en as bra jul och sånt aa ni vet :) <3








sjukt seriös asså.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar