torsdag 19 januari 2012

Gubbsnygg

Tjolahopp :) åååh vet ni eller ja det gör ni... imorgon är det bal!! det kommer bli piss kul! men vet ni idag har jag typ inte kunnat äta eller jag kunde äta men jag fick skit ont i magen sen typ halft krampa jag nästan eller jag vet inte riktigt det gjorde as ont och jag kunde inte äta :S fast nu är det bra har bara lite ont i magen. Hoppas allt är ''normalt'' imorgon för annars blir det typ skit jobbigt ju om ja inte kan äta för jag har så ont :/ men men ni får se lite bilder nån dag fram över på bilder på mej i balklänning och smink och håruppsättningen och allt :)

men ni vet Amy Winehouse typ lite så som hon hade håret ska jag ha fast mitt är kortare och inte lika fluffigt och stort utan mer platt och inte så stor ''bulle'' ääh ni fattar nog inte knappt att jag gör det ^^

 typ så fast ja som jag sa inte lika långt och stort :) men ni får se bilder sen

hahahahahah sen måste jag säga att Mikael Persbrandt är typ snyggast i världen nej men han är gubbsnygg som fan!  :)


haha där ser ni!
snygg snygg snygg
fast han är inte så snygg mer gubbsnygg :)

puss
//Tone

Förut kunde jag dö för dig, nu är du död för mig
(en text jag hittade tycker den stämmer in ganska bra på mina känslor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar