torsdag 12 januari 2012

Måste! Och det är nu!

Måste ta tag i mitt liv nu! kan inte va så osäker...
Måste!
Ena dagen går jag upp på morgonen kollar mej i spegeln och ser en rätt söt lite envis och busig person ser rätt arg ut men är glad på insidan!
En annan dag vaknar jag och kollar mej i spegeln och ser världens fulaste och fetaste person som bara gör fel!
Och det ska inte va så jag ska vakna varje morgon och se en person i spegeln som är säker i sej själv som är nöjd med sitt utseende och kropp!
Men allt är inte mitt fel inte allt bara nästan...
Det finns en person i mitt liv
Som har ändrat heeeela mej (nämner inga namn)
kanske skulle det vart annorlunda elr jaaa det skulle va annorlunda om du inte fanns i mitt liv
Har mått dåligt till och från sen jag var 9 år! Är det verkligen så det ska vara?!?! NEJ jag tycker verkligen inte det. Men har svårt att prata är en sån person som håller allt inne tills det blir som värst och jag mår skit dåligt tillslut, försöker att prata men det är rätt svårt när jag inte vet hur jag ska berätta
Jag har gjort mycket dumma saker i mitt liv det måste jag säga och mycket av det har gjort så jag mått dåligt så allt är inte ditt fel men ganska mycket! mina närmaste vänner vet allt om det här och dom hjälper mej sjukt mycket är så otroligt tacksam för det! <3<3<3 KÄRLEK TILL ER!!<3<3<3<3<3<3<3

Jaja fick lov att skriva av mej lite :)
Kommer iaf bli en azum helg med mina brudar!
<3<3<3
KRAM på er :D<3

1 kommentar:

  1. Älskar dig vännen !
    Finns för dig, vet du !
    And btw, byt inte till myshowroom ! ;D <33

    SvaraRadera